بلاگ

طراحی سایت ،سئو و بهینه سازی سایت

خانه بلاگ Page 2
بازاریابی محتوایی

برنامه‌ ریزی بازاریابی محتوایی برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک

الهام یاوری
اکنون‌که در سال ۲۰۱۸ قرار داریم، مدیریت کردن یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک چیزی فراتر از فروش محصولات و سرویس‌ها به‌صورت آنلاین است. در واقع شما باید همه چیز را مدیریت کنید. از مدیریت موجودی گرفته تا تبلیغات، حمل و نقل،...
ادامه مطلب
رتبه یک

آیا کسب رتبه یک در سئو هنوز هم مهم است؟

الهام یاوری
بسیاری از کسب‌وکارها وقتی‌که کمپین سئو خود را آغاز می‌کنند قطعا انتظار دارند که رتبه‌های برتر موتورهای جستجو را نصیب خود کنند. کسب رتبه یک در سئو برای بسیاری نشانگر موفق بودن کمپین است و بسیاری از فعالین سئو نیز...
ادامه مطلب
سئو برای محصولات خسته کننده

سئو برای محصولات خسته کننده؛ چرا و چگونه

الهام یاوری
منظور من از استفاده از عنوان سئو برای محصولات خسته کننده اشاره به محصولاتی است که نوشتن محتواهای هیجان انگیز برایشان تقریبا غیر ممکن است. محصولاتی که شاید هزاران کلمه برای توصیف آن‌ها لازم باشد اما این محصولات در نهایت...
ادامه مطلب
صفحه فرود

۱۵ سوالی که قبل از انتشار یک صفحه فرود جدید باید از خود بپرسید

الهام یاوری
صفحه فرود بخش مهمی از کمپین‌های بازاریابی آنلاین است و می‌تواند روی نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه کمپین تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از این نوع صفحات می‌تواند به مقاصد گوناگونی انجام شود. برای مثال، کاربران بعد از کلیک...
ادامه مطلب
سئوی فنی

سئوی فنی چیست و چگونه آن را یاد بگیریم

الهام یاوری
سئو فقط به بهینه‌سازی بک لینک‌ها و موارد این چنینی منحصر نمی‌شود و اصولا بخشی از سئو به کارهای فنی و تکنیکی اختصاص دارد. در سالیان اخیر و با توجه به تغییرات ایجاد شده در الگوریتم‌های موتورهای جستجو اهمیت سئو...
ادامه مطلب
الگوریتم گسترده هسته گوگل

به‌روزرسانی الگوریتم گسترده هسته گوگل منتشر شد؛ هر آنچه باید در مورد آن بدانید

الهام یاوری
دنی سالیوان به عنوان یکی از مسئولان بخش جستجوی گوگل طی توییتی در روز یکم آگوست اعلام کرد که الگوریتم گسترده هسته گوگل به‌روزرسانی شده است. از همان ابتدای انتشار خبر وبمسترها در این مورد به بحث و تبادل نظر...
ادامه مطلب
سئو

در سال ۲۰۱۸ چگونه مطابق با استانداردهای سئو محتوا تولید کنیم؟

الهام یاوری
کسانی که تاریخ نمی‌خوانند محکوم به تکرار اشتباهات گذشتگان هستند. وقتی در مورد نوشتن برای سئو صحبت می‌کنیم، مطالعه تاریخ در این زمینه بسیار اهمیت پیدا می‌کند. بسیاری از توصیه‌هایی که به نویسندگان، خبرنگاران، ادیتورها و کپی رایترها در زمینه...
ادامه مطلب

 هر آنچه باید در مورد HTML5 معنایی و تاثیر آن در سئو بدانید

الهام یاوری
اگر تا حدودی با زبان HTML آشنایی داشته باشید، حتما می‌دانید از تگ‌های این زبان اغلب برای فرمت‌دهی به محتوا استفاده می‌شود. بدین معنی که این تگ‌ها به مرورگر می‌گویند که چگونه باید یک محتوا را در صفحه نمایش دهد....
ادامه مطلب
کلمات کلیدی بلند

راهنمای انتخاب کلمات کلیدی بلند برای سایت

الهام یاوری
رتبه گرفتن برای کلمات کلیدی رایج و پر استفاده کاری بسیار ساخت است، به خصوص اگر کسب‌وکار شما تازه به دنیای تجارت پا گذاشته باشد و هنوز سیاست‌های کلی‌اش مشخص نیست. اگر می‌خواهید که سریع‌تر و با زحمت کم‌تر ترافیک...
ادامه مطلب
بک لینک

۷ عنصر لازم برای یک بک لینک بی‌نقص

الهام یاوری
بک لینک‌ها یکی از چالش‌های اصلی سئو هستند و حتی به گفته گوگل، یک بک لینک‌ها جزو سه فاکتور عمده برای بررسی صلاحیت یک سایت به شمار می‌آیند. اما با این حال دریافت بک لینک کاری دشوار و البته حساس...
ادامه مطلب