بلاگ

طراحی سایت ،سئو و بهینه سازی سایت

خانه بلاگ

هرآنچه که باید در مورد قابلیت‌های پایش (Crawlability) و ایندکس (Indexability) سایت بدانید

الهام یاوری
وقتی در مورد رتبه گرفتن یک سایت صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن شما می‌آید چیست؟ محتوا؟ یا شاید هم بک لینک؟ هر دو این‌ها فاکتورهایی بسیار موثر در رتبه گرفتن یک سایت هستند. اما این موارد به تنهایی...
ادامه مطلب
تبلیغات کلیکی و سئو

چرا باید از تبلیغات کلیکی و سئو در کنار هم استفاده کنید؟

الهام یاوری
استفاده از تبلیغات کلیکی در بین کسب‌وکارهای مختلف بسیار رواج یافته است و این رویکرد به‌نوعی یک راه میانبر برای رسیدن به صفحه اول گوگل و جلب‌توجه بیشتر کاربران محسوب می‌شود. ایجاد یک تعادل بازاریابی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های...
ادامه مطلب

رعایت اصول سئو در فرآیند برندسازی مجدد (Rebranding)

الهام یاوری
تغییر تصویر کلی سازمان در هر سطحی می‌تواند یک روند طولانی و پیچیده باشید و بسیاری از موارد بالقوه ممکن است به اشتباه انجام شوند و یکی از این موارد سئو است. شما ممکن است سالیان سال روی بهبود رتبه...
ادامه مطلب
بازاریابی محتوایی

برنامه‌ ریزی بازاریابی محتوایی برای کسب‌وکارهای تجارت الکترونیک

الهام یاوری
اکنون‌که در سال ۲۰۱۸ قرار داریم، مدیریت کردن یک کسب‌وکار تجارت الکترونیک چیزی فراتر از فروش محصولات و سرویس‌ها به‌صورت آنلاین است. در واقع شما باید همه چیز را مدیریت کنید. از مدیریت موجودی گرفته تا تبلیغات، حمل و نقل،...
ادامه مطلب
رتبه یک

آیا کسب رتبه یک در سئو هنوز هم مهم است؟

الهام یاوری
بسیاری از کسب‌وکارها وقتی‌که کمپین سئو خود را آغاز می‌کنند قطعا انتظار دارند که رتبه‌های برتر موتورهای جستجو را نصیب خود کنند. کسب رتبه یک در سئو برای بسیاری نشانگر موفق بودن کمپین است و بسیاری از فعالین سئو نیز...
ادامه مطلب
سئو برای محصولات خسته کننده

سئو برای محصولات خسته کننده؛ چرا و چگونه

الهام یاوری
منظور من از استفاده از عنوان سئو برای محصولات خسته کننده اشاره به محصولاتی است که نوشتن محتواهای هیجان انگیز برایشان تقریبا غیر ممکن است. محصولاتی که شاید هزاران کلمه برای توصیف آن‌ها لازم باشد اما این محصولات در نهایت...
ادامه مطلب
صفحه فرود

۱۵ سوالی که قبل از انتشار یک صفحه فرود جدید باید از خود بپرسید

الهام یاوری
صفحه فرود بخش مهمی از کمپین‌های بازاریابی آنلاین است و می‌تواند روی نرخ تبدیل و بازگشت سرمایه کمپین تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. استفاده از این نوع صفحات می‌تواند به مقاصد گوناگونی انجام شود. برای مثال، کاربران بعد از کلیک...
ادامه مطلب
سئوی فنی

سئوی فنی چیست و چگونه آن را یاد بگیریم

الهام یاوری
سئو فقط به بهینه‌سازی بک لینک‌ها و موارد این چنینی منحصر نمی‌شود و اصولا بخشی از سئو به کارهای فنی و تکنیکی اختصاص دارد. در سالیان اخیر و با توجه به تغییرات ایجاد شده در الگوریتم‌های موتورهای جستجو اهمیت سئو...
ادامه مطلب
الگوریتم گسترده هسته گوگل

به‌روزرسانی الگوریتم گسترده هسته گوگل منتشر شد؛ هر آنچه باید در مورد آن بدانید

الهام یاوری
دنی سالیوان به عنوان یکی از مسئولان بخش جستجوی گوگل طی توییتی در روز یکم آگوست اعلام کرد که الگوریتم گسترده هسته گوگل به‌روزرسانی شده است. از همان ابتدای انتشار خبر وبمسترها در این مورد به بحث و تبادل نظر...
ادامه مطلب
سئو

در سال ۲۰۱۸ چگونه مطابق با استانداردهای سئو محتوا تولید کنیم؟

الهام یاوری
کسانی که تاریخ نمی‌خوانند محکوم به تکرار اشتباهات گذشتگان هستند. وقتی در مورد نوشتن برای سئو صحبت می‌کنیم، مطالعه تاریخ در این زمینه بسیار اهمیت پیدا می‌کند. بسیاری از توصیه‌هایی که به نویسندگان، خبرنگاران، ادیتورها و کپی رایترها در زمینه...
ادامه مطلب