بلاگ

طراحی سایت ،سئو و بهینه سازی سایت

خانه بلاگ
نوشتن کپی رایتینگ

نوشتن کپی رایتینگ

راهنمای اصلی برای نوشتن کپی رایتینگ همه ما به خوبی می دانیم که یکی از راه های دیجیتال مارکتینگ، نوشتن کپی رایتینگ یا تولید محتوا است. به همین جهت اگر می خواهید وب سایت شما از نظر میزان فروش، میزان...
ادامه مطلب

معرفی شبکه های اجتماعی

الهام یاوری
معرفی انواع شبکه های اجتماعی وقتی می خواهید در سطح رسانه های اجتماعی مناسب فعالیت های بازاریابی داخلی انجام دهید، شبکه های اجتماعی زیادی برای انتخاب وجود دارند. دانستن اصول و مزایای هر یک از آن ها به شما کمک...
ادامه مطلب

بازاریابی شبکه های اجتماعی

الهام یاوری
چرا شما به یک استراتژی شبکه های اجتماعی نیاز دارید؟ همانطور که میدانید با گسترش تکنولوژی و ظهور فضای مجازی ارتباطات افراد با یکدیگر گسترده تر و راحت تر شده است. فضای مجازی و شبکه های اجتماعی موجود بستر مناسبی...
ادامه مطلب

قدرت داستان سرایی در بازاریابی محتوا

الهام یاوری
در شهری تاریکِ تاریک، در خیابانی تاریکِ تاریک، در ساختمانی اداری تاریکِ تاریک، شرکتی تاریکِ تاریک وجود داشت، اما هیچ کس راجع به آن چیزی نمیدانست، چون این شرکت راجع به خودش به مردم هیچ حرفی نمیزد … مصرف کنندگان...
ادامه مطلب

تجربه کاربری و سئو چطور از هم تاثیر می پذیرند ؟

الهام یاوری
تجربه کاربری ممکن است جز اولین آیتم هایی نباشد که وقتی ما درباره سئو فکر می کنیم به ذهن ما خطور کند . اما وقتی سئو و تجربه کاربری در کنار هم قرار می گیرند یک ترکیب برنده را تشکیل...
ادامه مطلب

رتبه‌بندی محتوا توسط موتورهای جستجو به چه صورت است؟

الهام یاوری
موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را رتبه‌بندی می‌کنند؟ برای آنکه بتوانید رتبه‌ی محتوای خود را به خوبی افزایش دهید نیاز است که چگونگی پیدا کردن، تحلیل کردن و رتبه‌بندی این محتوا را توسط گوگل به خوبی درک کنید. برای آن...
ادامه مطلب

بازاریابی محتوا چیست؟

الهام یاوری
این مقاله شما را با دنیای بازاریابی محتوایی آشنا کرده و یک تصویر کلی از همه‌ی مواردی فراهم می‌کند که برای ایجاد یک طرح بازاریابی محتوایی به آنها نیاز دارید. برای شروع، اول باید بپرسیم که بازاریابی محتوا دقیقا چیست؟...
ادامه مطلب

هرآنچه که باید در مورد قابلیت‌های پایش (Crawlability) و ایندکس (Indexability) سایت بدانید

الهام یاوری
وقتی در مورد رتبه گرفتن یک سایت صحبت می‌کنیم، اولین چیزی که به ذهن شما می‌آید چیست؟ محتوا؟ یا شاید هم بک لینک؟ هر دو این‌ها فاکتورهایی بسیار موثر در رتبه گرفتن یک سایت هستند. اما این موارد به تنهایی...
ادامه مطلب

چرا باید از تبلیغات کلیکی و سئو در کنار هم استفاده کنید؟

الهام یاوری
استفاده از تبلیغات کلیکی در بین کسب‌وکارهای مختلف بسیار رواج یافته است و این رویکرد به‌نوعی یک راه میانبر برای رسیدن به صفحه اول گوگل و جلب‌توجه بیشتر کاربران محسوب می‌شود. ایجاد یک تعادل بازاریابی می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های...
ادامه مطلب

رعایت اصول سئو در فرآیند برندسازی مجدد (Rebranding)

الهام یاوری
تغییر تصویر کلی سازمان در هر سطحی می‌تواند یک روند طولانی و پیچیده باشید و بسیاری از موارد بالقوه ممکن است به اشتباه انجام شوند و یکی از این موارد سئو است. شما ممکن است سالیان سال روی بهبود رتبه...
ادامه مطلب